Baby horoskop



 Arti ♥ Kräftan
21 juni - 21 juli
Din kräftbaby är full med starka, varma känslor redan från start. Han knyter genast till sig sina föräldrar och verkar ha det hur mysigt som helst. Kräftan tar gärna all din uppmärksamhet och vill gärna bli bortskämd, men lika mycket som han tar ger han också igen med märkbar uppskattning och massor av värme och kärlek.
TORSDAGSBARN: Kloka barn med extraordinära egenskaper.




Elira ♥ Skytten
22 nov - 21 dec
Din lilla Skytt är en riktig liten drömmare, med tankarna mycket långt borta. Hon har inga större behov av rutiner, utan sover när hon vill och gärna länge, men kan också gärna ligga vaken på natten. Du ser henne ofta ligga och jollra och nynna på egenhittade "visor", med en blick som talar om att hon tänker på helt andra saker än vad du trodde att en baby brukade ägna sig åt.
FREDAGSBARN: Får kärlek och lycka.

Kommentarer
Postat av: Jennie

hihi skoj att Arti är född på en Torsdag och Elira född på en Fredag ;)) Bra matchat !! hihi nästa blir på en Lördag ;P

2009-01-05 @ 17:04:32
URL: http://famhasani.blogg.se/
Postat av: Mila

Du borde lägga babyhoroskop på dig själv med. Svarar inte du på våra kommentarer??

2009-01-05 @ 19:35:03
Postat av: Lotta Smurfan

Hejsan !

Tror vi sågs lite då när Max hade sitt 1 års kalas =) Jag har med en son som heter Max och som är lika gammal som Jennies Max.

Vart har du hittat de där babyhoroskopet ?

Vilken liten sötis ni fått.

2009-01-05 @ 21:23:10
URL: http://smurfan73.blogg.se/andra/
Postat av: Jeta

Jennie: Nästa??????? hehe just nu är jag väldigt nöjd med dessa två :)



Mila: Jag svarar om du önskar :) ja jag borde ta reda på vilken dag jag e född, vet nämligen inte. Återkommer om det :)



Lotta: Ja vi har träffats hos Jennie då Max fyllde år. Babyhoroskopen har jag letat/googlat upp på nätet. Tack, ja hon är fin vår lilla prinsessa :)

2009-01-06 @ 17:35:24
URL: http://apieceofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0