7 Januari

Hallå där!

Ja det blir mest på kvällen jag hinner uppdatera här vad som händer. Idag skulle jag hinna med mycket men blev inte så. Ja iallafall gick tiden väldigt fort. Började med att Arti vaknade vid 05.00 o skulle till dagis o han säger .... mamma vi måste skynda oss för vi e sena!! MEN hallåååå liksom... ja men kul att han trivs där tänker man då :)
När vi väl kom till dagis strax innan 08 alltså så fick vi visa upp vår lilla sötnos. Arti bara sken upp, så glad o stolt han var att få vissa upp henne för alla barnen o fröknar, och hon är BARA hans syster :)



På BVC gick det bra o Elira har nu gått upp o väger 4064 gram :) egentligen vill jag ju att hon ska va liten o inte växa så snabbt men för varje dag så blir hon större....önskar man kunde stanna tiden....! Där träffade jag Jennie och Zac o sen blev det en runda med våra vagnar :) kändes så skönt att gå ut en runda, var kallt men ändå skönt när solen sken. Känns konstigt nu att kunna gå normalt efter så lång tid med foglossningar o att man inte alls behöver gå o jobba utan kan njuta av att vara hemma.

Imorgon är det dagis igen för Arti, jag ska eventuellt på stan en runda tillsammans med Jennie o Zac, får hoppas att natten blir bra så man orkar. Mani jobbar två dagar till sedan e han hemma två veckor :) vi hade tur att Elira föddes vid jul o nyår då Mani inte behövde utnyttja sina tio dagar då utan kan ta dem nu. Skönt att ha han hemma :)

Nu ska det ammas o förhoppningsvis sovas.... hoppas då jag e aptrött! 

Godnatt mina vänner!

 

Kommentarer
Postat av: Ardiana

men hallåå ska M vara ledig igen två veckor åå skönt fan men gumman du har ju värdens bästa man åå han gör alllt för dig :) åå du passa på nu att handla du vet hehe gäster kommmmer hehehe puss

2009-01-07 @ 22:25:07
Postat av: Penni

Så skönt han ska vara hemma 2 veckor till nu! Vilken lyx!! :) Vad mycket ni ska hinna med och så mkt ni ska njuta av tiden!

2009-01-08 @ 16:10:05
URL: http://penniscrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0