6 Januari

Hallå på er!

Igår kväll gick tiden åt massa Heroes avsnitt då båda barnen sov gott. Fick sova några timmar innan Elira fick för sig o vakna o sen inte somna förrän på morgonen. Ja iallafall borde jag ju sova när hon somnar JAG VET.... men sen när jag väl sitter där tänker jag att jag inte ska tänka på det som inte är problem just nu, det får jag ta när problemet kommer o när det kommer ja då är det jobbigt för jag e trött o vill sova....hihihi hänger ni med.... jag borde skärpa mig helt enkelt.

Idag har vi varit o handlat mat vilket vi skulle gjort igår men orkade inte. Det gick otroligt bra då det nu för tiden är lite svårare med två ungar. Men jag känner ju att jag måste komma ut lite och för varje gång så går det enklare då man lär sig hur man ska göra o vad man ska göra först osv.

Imorgon är det dags för Arti att börja dagis igen efter nästan tre veckors ledighet. Han saknar sina kompisar så klart o längtar dit. Jag längtar också lite att få lämna honom o få egen tid med Elira så jag verkligen kan njuta utan att jag känner dåligt samvete inför Arti. Ska bli kul också att få vissa upp sin lillasyster för fröknar o kompisar på dagis :) stolt storebror ♥

Imorgon är det också BVC igen så det ska bli spännande med hennes vikt. Nu går amningen så mycket bättre och jag tror hon får i sig, svårt o se hur mycket men det får vi förhoppningsvis svar på  imorrn. 

Igår fick vi besök av en kollega till mig, M o hennes flicka, var kul o få träffa dem. Arti busade omkring som vanligt när man får gäster hehe ingen hejd på honom o uppmärksamhet i massor vill han ha.

Mani passade också på att ta Arti till frisören innan dagis börjar o Arti var så nöjd när han kom hem, vet inte om det var för frissan, färgen eller bara klubban :) 

(datumen på bilderna stämmer inte,har inte ändrat tid o datum i den gamla kameran,har ju glömt min nya i Nybro)

   



Elira badar  ♥


Kommentarer
Postat av: Christin

De är så söta, båda två =)

2009-01-06 @ 22:49:24
URL: http://justlikecandy.blogg.se/
Postat av: Penni

hihi så söta!! :)jo de är ju en liten omställning från en till två barn, mer än man trodde kände jag. Spännande o se vad lilltjejan väger nu.. tur ni är före oss så min tungviktare inte krossar vågen haha ;)

2009-01-07 @ 08:08:59
URL: http://penniscrap.blogg.se/
Postat av: Edlira

Vilken härlig familj ni är, ni verkar älska varann. Precis så som det ska vara. :) Glad för din skull.



Edlira

2009-01-07 @ 12:48:55
Postat av: Alexandra

Vad fin Arti blev i håret! Riktigt tufft! Och Elira är ju så söt! :)

2009-01-11 @ 11:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0