22 Januari ~

Hallå kära läsare!!

Hoppas ni inte har tröttnat! Jag har haft så mycket att göra så jag har inte kunnat uppdatera här. Många har varit på mig så nu ska jag förska skriva några rader.... hihihi ja o ni som känner mig säger säkert... hmmmm några rader, snarare en roman!!!

Som ni läst tidigare så var vi i Nybro hos min familj o där hade vi så trevligt!! Skönt att komma till mamma där man blir uppassad o massa god mat! I Kosta köpte jag en parfym av Celine Dion, luktar supergott!! eller hur Mila? :) Sedan var vi även på Ikea o där hittade jag det mesta jag sökte dock inga galger till barnen. Brukar ju hänga det mesta av deras kläder så jag behöver massa sådana!!  Det blev lite guitar heroes o denna gången gick det bättre för mig :) Fick även lära min storebror att göra muffins för Arti e ju galen i muffins!! Kan lova att de blev mer skratt än muffins, eller hur Ardiana??? hihi


   
   
  


Idag har jag fått vila mååååånga timmar så det är så skönt sen hann vi fixa ännu mer grejer hemma så det känns så bra. Jag har även tvättat en massa, yeps duktiga jag!!

Imorgon planerar jag att baka men jag ska inte säga för mycket än hehe. Börjar få lite ångest nu när M ska börja jobba igen på måndag... vi som haft såå mysigt o så kul tillsammans, kommer känna mig så ensam o väldigt stressad med två barn att sköta. Men Arti får gå på dagis heltid fram till sista januari sen får han gå 15 timmar i veckan o det innebär några timmar varje dag. Idag hade Arti flyttats över till "äpplet" vilket är en annan avdelning för de äldre barnen från 3½-5 år så nu känns det ännu mer att han är STOR men ändå liten liksom. Han tyckte det var jättekul för nu ska han inte heller sova på dagis utan bara vila en stund vid soffan där de får lyssna på Mamma Mu :) Min söta lilla pojke :)

Nu ska jag titta på debatt med Janne Josefsson... me like him :)

So Loong mina vänner/Jeta

Kommentarer
Postat av: Ardiana

hehehe jaa du gumman va bra bilder du har hitat jaa du vi skrattade mycket me aje han är såå rolig han va lite stell i köket heheh

puss

2009-01-22 @ 23:19:26
Postat av: Mila

Haha blev lite chockad när jag läste mitt namn på bloggen. Fick läsa 2 ggr ifall jag läste fel. Ja celine dion luktar gott (som att jag luktat på henne nån gång :). Du hoppar över några dagar med bloggen din fuskis. Är det så du tror man sköter en blogg. Tänk om tex expressen skulle säga ja idag orkar vi inte skriva nån tidning...läsarna får vänta hihi. Kram

2009-01-23 @ 09:27:34
Postat av: Jeta

Mila: a qaq tej ma mejr, une thash ce i ke mar er mi Celinit hahahaha, klart du e med i bloggen oxå så passa dig :)



Ardi: Ja stel i köket är nog för namnet :)

2009-01-23 @ 10:04:40
URL: http://apieceofme.blogg.se/
Postat av: Jeta

Mila: hehe uaa ce si ke mar er Celinit tej a!! qaq ma mejr po sjom express un mi!!



Ardi: Japp Aje var något stel i köket men kul det så vi kunde skratta åt han :) men goda muffins blev det dock, jädrans vad fort de tog slut!?:)

2009-01-23 @ 10:06:39
URL: http://apieceofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0