15 Januari ~ bia mamit :)




Hallå på er!

Oj vad jag haft mycket att göra sista dagarna men ändå känns det som jag inte gjort mycket. I allafall så har vi haft mysigt jag o mannen. Gjort det som vi orkat o i den takt som känts bra. Under dagarna har vi även fått besök av vänner (Saranda med sin familj)  o familj (mina föräldrar, syster med sin söta Jona, Leta med sin bus Elisa) o mer besök inväntas :) Lyckos Elira som fick massor med fina kläder!!! TACK!!

Vi har i veckan även fotograferat vår lilla sessa.... supersötaste o mammas älskling ♥:) TACK JENNIE! :)  Imorgon fredag blir Elira 4 veckor... ooohhh vad tiden går fort!!! Önskar man kunde stanna tiden!!! Imorgon ska det mätas o även se om jag gjort mitt jobb med o mata henne hehe... nu går det så bra så det är så skönt!!

Zonnic munspray... tar bort röksuget.... har ni sett reklamen??... ja iallafall är det min sons favorit hihihi han går hemma o nynnar till den, han älskar när killen dras upp ur stolen....Min favorit är reklamen om kommisare lynley, ett äldre par o kvinnan häller gift i gubbens kopp o han är så lycklig för han har förväxlat koppen men kvinnor e ju smartare hihihi så hon har ju bytt tillbaka, alltså garvar varje gång!!

Idag fick vi hjälp av en kompis till Mani att sätta upp en vägghylla....äntligen.... o sen var jag, Elira o Mani en sväng på Mio o sen åkte vi vidare o handlade kläder till barnen o små grejer till oss själva!
Imorgon ska vi även en runda på stan o inhandla det sista :)

Nehepp nu e det snart läggdags..... hoppas på söömn då jag vaknade tidigt imorse!





Kommentarer
Postat av: Michaela

Vad fin hon är!

2009-01-16 @ 08:09:46
URL: http://michaelandreca.blogspot.com
Postat av: Anonym

Åh va hon är söt!! Jättefin bild!!

2009-01-16 @ 22:45:46
URL: http://famhasani.blogg.se/
Postat av: Jennie

Åh va söt hon är ! Man blir ju så himla sugen på en liten till hihi ;))

2009-01-16 @ 22:47:19
URL: http://famhasani.blogg.se/
Postat av: Penni

fina lilla flickan :)

2009-01-17 @ 07:09:19
URL: http://penniscrap.blogg.se/
Postat av: saranda

hej så söt lillan är man blir lite smått avundsjuk hehehe kram

2009-01-17 @ 09:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0