12 Januari ~

Hallå!

idag har jag o mannen ägnat förmiddagen åt försäkringskassan o deras idiotiska system!! Hatar deras regler o sätt att hantera sjukförsäkringar o föräldra biten. Nåja det tog BARA hela förmiddan.

Sedan var d stan som gällde, det var längesen vi gick en runda på stan o denna gången utan Arti men ändå var vi tre :) det var kul att komma ut med Elira kändes som när vi hade Arti som bebis i vagnen. Det var mysigt men kallt. Handlade ett armband till Elira, ett likadant som Arti fick när han föddes, tulpanvaser o en snuttefilt till min tössabit :) hehe gillar d ordet! Armbandet ska även graveras med hennes namn.

Vi hann inte med så mycket mera då vi skulle hämta Arti på dagis men som mannen sa så blir det fler dagar på stan :)

Igår kväll kom mina föräldrar o min bror körde hit dem en sväng så de fick släppa av sig lite saker från svärföräldrarna. Arti fick massa leksaker, tyvärr för mycket leksaker med ljud, hehe tycker leksaker med ljud ska förbjudas.... ja ja jag är tråkig... men soo what!!??

Elira fick massa fina kläder från farfar o farmor :) Även mannen o jag fick lite :) mest uppskattar jag AJVAR! för er som inte vet vad det är så är det något supergott.... typ en mixröra med grönsaker eller hur man nu ska förklara... ja ni andra som vet får gärna kommentera :) annars är det bara o plinga på dörrn o få smaka :) dock e jag SNÅL hehe älskar Ajvar o speciellt den svärföräldrarna gör med sina egna odlade grönsaker.... *mums*

Mamma o pappa var så glada o va tillbaks o få träffa Elira hehe pappa var mest rädd hon skulle gå sönder!!

Mor & dotter                              Far & dotter                   Bror & syster
  ♥   ♥ 

So long... läggdags!!

/Jeta

Kommentarer
Postat av: Christin

Tack tack =) gick ganska bra. :)



Ja men absolut, leksaker med ljud....hemskt... men man kan ju plocka bort batterierna...hehe... brukar jag göra... & sen säger man att de är slut.. ;)



kramar

2009-01-13 @ 00:07:32
URL: http://justlikecandy.blogg.se/
Postat av: Erina

det är röd paprika som man mixar...tills de blir en enda goja :P

2009-01-13 @ 01:41:26
Postat av: Penni

åh fina bilder :-D

2009-01-13 @ 10:57:52
URL: http://penniscrap.blogg.se/
Postat av: Mirre

Vi brukar köpa ajvar när vi är i kosovo, min svåger jobbar med det, Vipro heter märket, super gott.

Ang leksaker med ljud, man kan hälla lim i högtalarn.

2009-01-13 @ 17:23:21
Postat av: edlira

Vilka fina bilder. På tal om att jag var i Växjö. Tänkte faktist hälsa på dig, eller ta en fika på stan. Men de känns så kontigt när våra män inte känner varann hehe, vet knappt om de sett varann. Visst de hade varit kul och umgås iaf. :).

2009-01-14 @ 19:55:06
URL: http://edlira.blogg.se/
Postat av: Ardiana

ÅÅÅÅ va fina bilder:)

hehe

2009-01-15 @ 00:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0