22 Februari ~

Hallå!

Ska börja med att beklaga sorgen till familjen H. Tänker på er ♥ !!

Vilken super skön helg vi har haft, tråkigt att den e över så snabbt. Igår gick vi ut en stund o promenerade o till slut kom vi till tomtabacken som vi hade hört om men inte visste riktigt vart det låg. En stor backe alltså där man åker pulka. Och pulka åkning blev det MEN det var inte Arti som åkte hehe stackarn han fick mest titta på när jag o M åkte o hade kul. Gud vad roligt när man får barn o de börjar bli något stora så man kan låtsas gå ut för barnens skull hehe. Arti sötisen föredrar sin lilla backe bakom huset.

Idag skulle jag handla usb grej som man har bilder i. Behöver nämligen tömma datorn på ALLA bilder= tusen typ o sen försöka få bort virus. Får se om jag klarar av det själv annars får nån data kunnig hjälpa mig! Det blev inget då jag inte orkade sen hehe. Får se om jag hinner handla det imorrn. Ja iallafall blev det lite städning, god middag o massa mys med familjen. Älskar er ♥

Imorgon hoppas jag kunna ägna mig åt ingenting hehe inte svårt kanske men ofta så tar jag för mig något o sen vips så har dagen gått... känns som jag vill stanna tiden o få njuta ordentligt med barnen. Kan sitta o titta på Elira i flera timmar, känns så underbart o så mysigt med syskonkärlek. Ja så länge det varar i allafall hehe. När Elira gråter brukar Arti säga till henne "oo motra mos qaj ce vllaj o ktu" (syster gråt inte för din bror e här) sååå himla härligt o höra, får gåshud!!




Nehepp nu ska jag natta Elira o sen hoppas jag på mycket sömn!

Ta hand om er där ute!!!

/Jeta

Kommentarer
Postat av: Mila

e paske qit merakun me pulken :) qokit knaq. vad söt Elira och Arti är. Elira ser ut att ha gått upp i vikt, si pufk :)

2009-02-23 @ 09:36:51
Postat av: camilla

Hej hej!



Ja det var ett tag sen. ha rinte nhaft tid att sitta på datorn tyvärr. Men nu har jag köpt en minidator som jag kommer ha med mig. Så då hinner jag skriva på lunchen på jobbet hehe =)



Läs i min nya blogg, jag har hittat en utbildning nu. Hälsocoach. Jag tänkte faktiskt på socionom innan, men jag vet inte om jag klarar av att tänka på allt skit som händer andra hela tiden. Jag tar färna andras problem occh ältar de om och om igen utan att säga till någon. Vill hjälpa alla ju...



Hur är det med er? Lillan växer ser jag =) Underbart söt e hon!!!!!



Förrsten, utbildningen är i Växjö så då får vi ta o ses! Jag kommer pendla 1-2 ggr/vecka.



Kram

2009-02-23 @ 10:24:10
URL: http://tioli.blogg.se/
Postat av: Jeta

hehe emi u knaqem vallaj, njer cullt me ne :) emi Elira pufka vogel hehe älskar hennes smile :)

2009-02-23 @ 20:08:41
URL: http://apieceofme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad sööta dom är!!!

Var ifrån kommer du? Kosovo eller makedonien? sorry du har väll skrivit det men har glömt :( Kram

2009-02-24 @ 15:25:54
URL: http://angjelinaminprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0