16 Februari ~

Förlåt!!

Hallå på er!! hoppas ni är kvar o kikar in fast jag varit dålig på att uppdatera sista tiden. Men det har verkligen varit fullt upp på dagarna o har bara däckad av på kvällarna.

Hmmm vet inte vart jag ska börja, men vi mår bra alla fyra iallafall o i helgen hade vi "darken e Elirës"  en middag/fest för Eliras "födelse". Vi blev 9 vuxna o 5 barn till slut (7 kunde inte komma). Det blev lyckat o maten blev jättegod. Mamma kom hit i fredags o hjälpte mig förberedda. Tack snälla mamma :) ♥ Men det var stressigt dagarna innan med bla städning osv. Jag putsade även fönstren.... ja jag vet....galen panna typ mitt i vintern haha men det såg verkligen för jävligt ut när solen tittade upp. Och jag är stolt men jag inser att jag börjar bli mer o mer lik mamma när det gäller städning o renlighet...förr kunde jag skita i vilket liksom men nu....usch jag börjar bli äldre hahaha....:)

Ja sen valde vi att ha middagen på alla ♥ dag då det var alldeles perfekt för vår söta prinsessa som Arti kallar henne. Vi beställde en tårta o mamma hade även gjort bakllav till oss. Himla gott men väldigt sött :) Karolina, sparat massor åt dig :) glömde dock att ta bild på bakllaven.... tyvärr!!


Igår var vi en sväng på Leos lekland o lekte av oss där. Det var himla skoj o väldigt tråkigt tyckte Arti när vi var tvugna att åka hem liksom.... Arti ville gärna stanna o sova över där...haha. Han vågade krama Leo o han var så stolt hehe o nästa gång ska jag ge Leo en puss viskade han till mig haha sötnos ♥ för er som inte vet så är Leo alltså en vuxen utklädd till ett Lejon. Ni ser bilden nedan.

Fick även veta av mamma att en av mina kusiner har skadat sig på jobbet nere i Makedonien o han har blivit opererad men behövde tydligen en operation till så vi hoppas han blir bra snart. Tänker på honom hela tiden! ♥

Här följer lite bilder på dagarna som gått.... 

     En fisk i vattnet :)         

/Jeta

Kommentarer
Postat av: Penni

Vilka godingar!! Är inne o kikar varje dag här vet du ;)

2009-02-16 @ 20:39:14
URL: http://penniscrap.blogg.se/
Postat av: Jeta

Penni: vad snabb du var med inlägget hehe :)

2009-02-16 @ 20:40:25
URL: http://apieceofme.blogg.se/
Postat av: Christin

Ja de är för söta båda två! =) kul att allt gick bra =) & skönt m nyputsade fönster...ja iaf när de är klara :P



kramar

2009-02-18 @ 00:47:09
URL: http://justlikecandy.blogg.se/
Postat av: Mila

du kan väl komma hit en sväng och putsa lite fönster hos mig...hihi

2009-02-18 @ 06:36:55
Postat av: Mila

vilken alla hjärtans dag firande det blev för er, med tårta,bakllav och all god mat!

2009-02-18 @ 06:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0