5 december

Hello!

Vilken underbar helg!!! Vi har bara umgåtts hela fredagen + hela lördagen o bara inte gjort mer än det nödvändigaste. Helt underbart skönt & ingen stress!!! Känner mig så utvilad fast vi gått runt på stan o njutit av musik o julmys! Igår kväll var vi ute på en lång kvällspromenad, det var ett tag sen!!

Veckan som kommer har både jag & M julfest! Jag har på tisdag kväll o han på fredag kväll! Bra att det inte blev fredag för oss båda, lite jobbigt att behöva skaffa barnvakt :) Jisses snart ska jag börja jobba!!! aaaahhhhhh 1 februari närmare bestämt mindre än 2 månader kvar....jiiiisses!!! Jag både längtar o inte...hade gärna varit hemma typ några år till hehe älskar att va hemma!! vem gör inte det liksom?! Jag är glad över att jag kunde vara hemma hela året å att min älskade man delade med sig av sina dar till mig även fast han gärna hade gått här hemma ♥

Snart ska vi även få besök av svärföräldrarna vilket känns väldigt kul! Jag behöver verkligen avlastning med barnen speciellt nu när Elira gärna går överallt o lyckas sätta hjärtat i halsgropen på mig!! Ska bli kul att få presentera vår lilla prinsessa för de!

Nu ska jag läsa en bok!
Kramis/Jeta







Kommentarer
Postat av: christin

Härligt att kunna ta det lite lugnt ibland...man behöver det vrkligen. Gick julfesterna bra? =) Vi har årets enda imorgon :-)



kramar!

2009-12-11 @ 09:53:09
URL: http://justlikecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0