27 augusti ~ lite blandat ~

Hej

Ska börja med att gratulera Malin som fick en dotter den 19 augusti exakt 8 månader efter Elira hihi!! En jättefin Saga som äntligen blev sann!!
♥ Stort Grattis även till storasyster Linn ♥




♥ SAGA ♥

Vilket underbart väder!! Mera sool vill vi ha!! Idag hade jag Karolina o hennes charmis till son på besök o det var jättekul att träffa de!! Saknade dock de andra men av olika anledningar inte kunde vara med idag. Hoppas vi kan bli fler nästa torsdag.

Igår var jag och barnen hos familjen Högberg o umgicks!! Tre himla söta pojkar som emellanåt fick hjärtan på oss mammor att sluta slå!! Max skadade sig på sin läpp o behövde sy men som tur är så mår han bra! Tack o lov!! Man borde kunna låsa in sina barn i ett rum där det knappt finns nåt o skada sig på??!! ne usch då skulle de skadas psykiskt i sin själ o utveckling antar jag.... this is life!!

   

♥ söta älskade pojkar ♥

Har beställt soffa o fåtölj till vårt allrum o fick veta att de nu har kommit o jag vill gärna hämta de men har ingen dragkrok på bilen!!! jisses.... hmmm nån där ute (helst i Växjö) som har? Vill ha soffan NU!!!

Natti/Jeta

Kommentarer
Postat av: Mila

Vilken söt liten bebis :) Grattis!

perse e ke maniun mej, lägg sofforna på hans rygg :))

2009-08-28 @ 09:03:37
Postat av: Malin

Tack vad du är söt!

2009-08-28 @ 11:24:02
Postat av: Johanna

Kul att vi kunde rädda Manis rygg och köra ;) Det är alltid roligt att få hjälpa till! Vi ses!

2009-08-30 @ 16:04:15
Postat av: ajrush

hej

var får du alla orden i från du skiver som en författare man bara undrar ??? från vilken familj kommer du i från??? du kan fan inte vara min syster för vi är så olika.



mvh



en stolt bror.

2009-08-31 @ 16:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0