9 April ~ Glad Påsk ~

Hallå!!

Oj vad tidigt på morgonen jag skriver :) Idag e jag uppe tidigt fast jag gärna hade velat sova lite till, denna gången är det inte nån av barnen som väckt mig o inte mannen heller utan jag har vaknat helt själv. Ska nämligen iväg till New Bridge o min familj o framför allt MIN ÄLSKLING ARTI!!! ♥ OJ VAD JAG LÄNGTAR!!!

Igår hade vi fest med jobbet o det var himla skojigt! Kul o få träffa alla, nästan alla va med. Och M kommer nog få en pojke...får väl se vad det blir när h*n vill titta ut :) Men vacker som bara den är du M med din fina kula :)

Oj nee nu måste jag skynda mig o göra mig i ordning så jag inte missar buss o tåg, ska nämligen inte ha med bilen idag. Arti har länge tjatat om att åka buss o tåg o nu blir den drömmen sann för honom. Mommy is coming!!

Glad Påsk till er alla!!

/Jeta

Kommentarer
Postat av: annah

New Bridge. haha.. tog ett tag innan jag fattade vad du menade måste jag erkänna. Du är väl för rolig. Ha det bra. Kram

2009-04-09 @ 14:42:40
Postat av: M

Vad du ä gullig!

2009-04-09 @ 15:09:22
Postat av: Christin

kikar in lite hos dig & Hoppas du haft en bra helg =)

2009-04-13 @ 22:42:11
URL: http://justlikecandy.blogg.se/
Postat av: Christin

TAck =) kommer mera, Det är jag själv som kladdat ihop dem... =)

2009-04-14 @ 09:25:13
URL: http://justlikecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0