25 April ~

Hallå där!

Oj vilken vecka, massa jobbigt har det varit med bla förkylning o lite annat. Men vi mår bra nu och ser fram emot o få va friska lång tid nu. Tror man blir lurad av vädret med, det är ju så fint o soligt ute o samtidigt lite kalla vindar så det är svårt o veta vad o hur man ska klä sig.

Igår var vi på kalas hos mamma o syster. Det var himla mysigt o gott med mat! *love* ♥

Idag har det varit mesta delen av dagen utomhus o grillning o massa lek med mina barn o några av deras vänner. Imorgon bär det av till dagis, det ska va disco o massa skojigt. Har tänkt mig hinna putsa fönstren också men jag får se om jag fortfarande har lust till det imorgon.

Ne nu ska det bytas blöja, ammas & sedan läggdags för Elira! Arti sover redan o sen ska vi titta på film o ha en lugn o skön kväll!! *kram*

Kommentarer
Postat av: Petra

skönt att ni mår bättre nu och hoppas verkligen ni får vara friska LÄNGE!!!!

låter som en bra helg



tack för ditt svar i min blogg :)



kramar

2009-04-25 @ 22:12:43
URL: http://minafyrabarn.blogg.se/
Postat av: Christin

Härligt med lite grillat =) Håller med dig, verkligen svårt att veta vad man ska klä på sig & barnen, här nere i Skåne är det kalla morgnar & kvällar just nu & varmt mitt på dagen.

2009-04-27 @ 09:14:08
URL: http://justlikecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0