18 April ~

Hallå

Ja alltså vad snabbt dagarna går o fint väder har vi haft. Det har varit en underbar vecka med massa jobb som vanligt men det gör inte mycket när solen skiner på en. I torsdags var det fika hos Karolina o Oliver o det var så gott. Kul att se barnen då de växer så de knakar. Elira o jag var på BVC i fredags o fick vikten 7270 gram o 63 cm lång, lilltjejan :) innan BVC var vi förbi på jobbet en sväng o fick så god frukost o kul att träffa alla igen. Fredags eftermiddagen ägnades åt alla säckar som stod på garage uppfarten fylla med mossa o ogräs. Blev några turer till tippen med all skit! Tack Saranda :)

Vi hann även med en runda till spetsamossen där det var Tivoli o Arti åkte massa karuseller, jag åkte med honom på liten berg o dalbana men jisses var läskigt... ja jag vet så töntig jag e men jag e ju massa höjdrädd så det var väldigt jobbigt o stackars Arti som fick trösta mig haha :)

Idag har vi haft en super skön dag. Var iväg på dagis o hade städdag där o det var så kul att träffa alla andra föräldrar o deras barn. Vi grillade o hade skönt i solen. Fick bland annat veta att det snart e dags för disco på dagis :) jisses....redan...!!

Lite bilder på trädgården kommer här:

1. Trädgårdslandet som redan börjat växa :)  2. Päronträdet  3. Plommonträdet 

      


 4. Två äppelträd o den till höger är en lila syrén 5&6. Mina blommor & rosor

      



7. Blommor vid entrén  8&9. Säckar med vår gräs(moss)matta  

     



/Jeta


Kommentarer
Postat av: Theres

Vad fint ni har fått det i trädgården!!

Jösses vad många säckar...phu...

2009-04-18 @ 20:27:26
Postat av: Mirlinda

Herregud så mycker ogräs ni samlat på er:D hahaha mycket bra jobbat!!!

2009-04-19 @ 00:37:04
URL: http://adnilrim.blogg.se/
Postat av: Ardiana

heheheh jaa du de som ligger där inne i säckarna de har jag plockat eheh va jag e duktig bra jobbat av mig heheh

2009-04-19 @ 00:44:27
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-19 @ 00:48:52
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Jeta

Ja mycket skit hehe men det var andras skit så nu har vi odlat vår egen :) hoppas på lite grönt snart för det bruuna e så tråkigt.



Ardiana: Japp tack för hjälpen gumsan :)

2009-04-19 @ 08:56:30
URL: http://apieceofme.blogg.se/
Postat av: Petra

vad fint ni får det!!!



OJ OJ vad många säckar

2009-04-19 @ 23:54:02
URL: http://minafyrabarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj vad många säckar hehehe :) vart ska ni bli av med dom? :) hoppas ni mår bra... Här är allt bara bra :). Kram

2009-04-20 @ 15:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0