29 December ~ Elira 10 dagar ~

Hallå!

Idag har dagen bara runnit iväg....hänt massor men ändå inte liksom. Ja iallafall var vi nere o vägde våran sessa o hon har gått upp i kilo så "bra jobbat till mig" :) hon väger 3740 kilo och är 52 lång. Jag passade på o väga mig själv oxå o själv hade jag gått ner och har nu 3 kilo till min ursprungs vikt. Känns bra så jag kan ha mina "gamla" kläder :) är rätt trött på mammakläderna nu.

Sedan var vi och tog ett kort som ska va med i smålandsposten. Vet inte riktigt när den kommer men ev den 10 januari så ni som har tidningen Håll koll :) (så ni inte missar de snygga modellerna vill säga)

Efter fotograferingen åt vi på Mc Donalds (Artis favorit). Sedan var jag o letade efter en amningsbehå och jag lyckades hitta en bra på Lindex. Lite svårt för mig o hitta bra BH och speciellt nu när brösten ändrar storlek. I affärerna träffade Arti en fd dagiskompis som han tycker så mycket om. Båda sprang runt o busade i affären.

Imorgon ska vi få besök av Theres, en kollega till mig, som också väntar barn i slutet av februari och början av mars. Ska bli så kul när hennes bebis kommer o vi går runt med våra vagnar :) *längtar*  :) som tur e bor vi inte så långt ifrån.

Nu ska det spelas Guitar Heroes eller hur det nu stavas.... hehe :)

Till nyår bär det av hos min syster och hennes familj. Vi är bjudna hem till dem för nyår. Även resten av syskonskaran ska va där o fira. Föräldrarna har valt att åka ner till hemlandet o fira där med släkt. De har inte varit där nere vintertid o de passar på nu när vi barn e stora o kan ta hand om oss själva :)

.... måste spela nu....

Kram och ha en trevlig kväll!






Kommentarer
Postat av: christin

hoppas du fick ett bra ´nyår =) många kramar!

2009-01-01 @ 12:18:49
URL: http://justlikecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0