18 December

Hej!!

Ja idag vet jag inte vart jag ska börja. Har sovit ut till kl 12.00 idag..... ja just 12.00!!! Jätteeeeeskööönt för det behövde jag verkligen. Jag sov dåligt inatt för hur jag än vred o vände på mig så kändes det som vattnet skulle gå och minsta lilla känning så kändes det som värkarna skulle starta. Men till slut hade jag somnat o då strax efter var det dags o vakna igen. Arti skulle till dagis, mannen till jobbet och dagen hade redan börjat.

På dagis skulle Arti ha jullunch så vi fick ta med oss lite mat som mannen förberedde igår. Nu ska jag iväg och hämta honom på dagis. Det är det bästa på hela dagen!! Att få träffa sitt barn och se deras lycka i hela ansiktet när de får träffa mamma/pappa. Underbara känsla som jag aldrig vill bli av med. Får nästan slås om att jag får hämta honom varje dag så jag får denna underbara upplevelse :)

För er alla nyfikna.....INGEN BEBIS idag heller. Känns rätt skönt ändå, jag tycker tiden går fort och sen är det rätt mysigt o bli ompysslad här hemma av både sonen och mannen. Dem är helt underbara. I Love You!!!


Mot dagis....

Kommentarer
Postat av: Ardiana

heheh jaa åå du har skrivit så mysigt

2008-12-18 @ 14:39:33
Postat av: Penni

Hihi.. förstår det är mysigt o bli ompysslad av pojkarna där hemma :)

2008-12-18 @ 19:45:29
URL: http://penniscrap.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skönt och bli lite ompysslad, få sova ut lite och bara njuta. Ta hand om dig gumman!

2008-12-18 @ 21:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0